Wednesday, November 18, 2009

kebenaran nya...

setelah beberapa hari kemudian..baru aku diberitahu akan kebenaran nya...

pada hari yang sama tragedi itu berlaku...ibu nya membuat panggilan..berbicara sesuatu yang serius...rupa2 nya..selama ini..ibu nya sudah ada calon utk dirinya..dia tahu akan perkara itu tetapi tidah tahu ibu nya amat serius tentang itu...selama dia bersamaku..dia cuba utk berjuang..bukan dia tak cuba..bukan niat dia nak mempermainkan aku...tetapi..dia tewas dengan permintaan ibu nya ini...selama ni..sudah byk permintaan ibu nya di kecewakan oleh nya..bila ia melibatkan hal seperti ini..dia tidak mampu...melihat akan sifat nya juga..dia seseorang yang amat pentingkan keluarganya terutama ibu nya..kerna ibu nya adalah ibu dan ayah dalam keluarganya...tambahan pula..dia anak bongsu....

selepas mengetahui kebenaran ini..akan berasa sedikit lega...hatinya tidak kesampaian utk memberitahu aku keadaan sebenar kerana aku terlalu sakit sejak berlakunya tragedi itu...

jadi..apa yang berlaku..ada hikmah di sebalik nya...aku redha akan ujianMu Ya Allah!!aku hanya mampu berdoa yang terbaik utk diri ku...

No comments:

Post a Comment