Monday, May 18, 2009

kisah 13 May 2009


asrul and komeng beraksi...hehe



seronok mereka..hehe



asrul melayan lagu..



i dun have any idea what makes him wants to sing on dis nite...hehe



inilah bukti aku n nad went for the fire drill briefing...

ade sikit masalah technical la..hehe..tak pe..after korang enjoy looking at the pics..korang baca citer nie plak k..hehe

ermm..aku tak berapa ingat apa yang jadi pada hari nie..tp seingat aku..ptg..aku main badminton ngan nad kat bawah blok kitorang nie..setelah kami rasa cukup berpeluh...kami naik..ermm..mlm nie..tak tau nak makan pe..so..aku cadangkan masak bubur..nad pun nak join..ala..bubur bodoh je..nasi kosong then aku campur ngan dried mushroom pas tu makan ngan kicap masin..layan gak..hehe..setelah bubur masak..dan sedia di makan..aku ngan nad makan la..aku makan sambil layan movie ayat2 cinta..banyak kali dah tgk..saje je la sambil2 makan..

tetiba ade bunyi siren dan diikuti ngan org membuat announcement..cam tak berapa dgr..pas tu nad cakap.."perlu ke kita amik tau?"..aku kata.."ntah..tak yah la..blok meeting kut"..haha..namun hatiku berdetik utk mengambil tau setelah beberapa ketika..haha..nasib baik!rupenya die nak g tau..kul 8.30-9.30pm power supply utk blok nie dan maybe blok lain will be shut down due to fire drill exercise..potong betol la..org duk syok makan sambil layan movie..so..pas makan..cuci pinggan sume then kitorang mandi..siap2 then turun la..

we r joining acap,komeng,fauzul,din,amar n asrul kat bondi..but before that kitorang singgah lu kat tempat di mane we r required to gather for some briefing and fire demonstration..jakun la katakan..bukan senang nak tgk api besar2 nie..haha..pas puas tgk api..kitorang gerak g bondi...sampai2 boya2 sume dah bis makan..hehe..dorang kena gerak to MPH tolong asrul tukar tayar...aku ngan nad balik bilik sambil tunggu panggilan shisha..hehe...

pas aku kemas2 barang coz nak balik umah the next day..asrul called for shisha..we decided to go to anekarasa coz tempat tu cam chill..sunyi..best la skett...ermmm..first time aku lepak shisha ngan asrul..haha..besh la jugak..makin besh lak shisha nie..ermm..tu je la yg leh aku katakan..

3 comments:

  1. ahahaha.suke nye mereka bernyanyi.ngeheheheh

    ReplyDelete
  2. haha..dunno wat got into them...semangat je sudenly..

    ReplyDelete
  3. dah asrul bayar layankan ajer la...
    hahaha.....

    ReplyDelete